Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Akronim: ECooL-Tour

Naziv projekta: Aktiviranje naravnih in kulturnih potencialov območja za oblikovanje avtentičnega turističnega produkta s trajnostnim skupnim upravljanjem

Obdobje izvajanja: 1.7.2017 – 31.12.2019

Glavni rezultati: Ključni rezultat projekta je nov čezmejni turistični produkt, ki povezuje naravne in kulturne vrednote čezmejnega območja, vzpostavljen model skupnega upravljanja in trženja produktov in storitev trajnostnega turizma ter povečano število obiskovalcev. Projekt se je izvajal na območju Pomurja, Podravja, Međimurske in Varaždinske županije.

V aktivnosti za izboljšanje zmogljivosti, razvoj skupnega čezmejnega produkta ter trajnostno sodelovanje je bilo vključenih 368 oseb in 212 različnih organizacij čezmejnega območja (kmetije, občine, regionalne ustanove, razna društva in združenja, vrtci in šole, podjetja), z objavami preko medijev in socialnih omrežij pa je bilo doseženih preko 1,7 mio. oseb iz splošne javnosti. Tekom izvajanja projekta se je število obiskovalcev čezmejnega območja povečalo za 18.678.

Nov skupni čezmejni turistični produkt je sestavljen modularno iz 17 novih storitev, ki obiskovalcem zagotavljajo pristna, enkratna in avtentična doživetja, vezana na naravno in kulturno dediščino. Modularni sistem zagotavlja poljubno sestavljanje ponudbe za različne skupine obiskovalcev. Nove storitve ponujajo izobraževalne vsebine v povezavi z naravno dediščino (zelenjavni in zeliščni vrtovi, rastline in živali na prostem, semenske banke, ekološka pridelava in predelava, sadovnjak starih sort, arboretum, avtohtone in tradicionalne živali), doživetja na kmetijah, kulinarično ponudbo, sejem in festival, obenem pa se ta ponudba povezuje z objekti zaščitene kulturne dediščine. Ponudba in promocijski filmi so predstavljeni na spletni strani www.ecooltour.eu.

Tekom projekta so bili razviti novi pristopi in metode. Pomembnejši dokumenti, ki so prispevali k doseganju rezultatov projekta in zagotavljajo trajnost:

  • Metodologija za aktiviranje lokalnih potencialov
  • Analiza potencialov za skupni produkt
  • Strateški načrt oblikovanja turističnega produkta
  • Poslovni modeli za trajnostno sodelovanje na posameznem območju delovanja projektnih partnerjev
  • Modeli soupravljanja (Priročnik za trajnostno upravljanje skupnih produktov)